BOOM koncept upravljanja malim i srednjim kompanijama

https://neting.hr/wp-content/uploads/2021/08/boom.jpg

BOOM koncept osmislio je Alan Žepec, vlasnik najbolje regionalne trening i coaching kompanije LQ, a naša Ana Belamarić ponosni je BOOM coach. Cijelu karijeru provele smo u svijetu financija, a BOOM koncept upravljanja malim i srednjim kompanijama predivna je nadogradnja te dodana vrijednost u našoj paleti usluga.

Što znači BOOM?

B usiness – namijenjen pravnim subjektima

O rganizational – optimizira organizaciju poslovanja

O perational – operativnost diže na viši stupanj

M odel – dokazano uspješan model

Koji su rezultati BOOM radionica? 

BOOM vam pomaže povećati angažman djelatnika, što za rezultat ima veći profit kompanije te, ništa manje važno, pomaže održavati zadovoljstvo djelatnika svojim radnim mjestom. 

Ne zaboravite, kompaniju ne čine – ni interijer ni uređaji – kompaniju čine ljudi! 

O njihovom angažmanu ovisi i uspjeh kompanije, a nezadovoljan djelatnik nije motiviran.

Znate li da najbolje rezultate u svom poslovanju polaznici BOOM radionica postižu u prvoj godini nakon usvojenog obrasca poslovanja? Prema istraživanju, od godine prije implementacije modela do 2019. g. bilježe prosječni rast od nevjerojatnih 35% te rast EBITDA-e čak 60%. 

Što je EBITDA? To je dobit prije kamata i poreza (EBIT) + amortizacija.

što znači boom
što ćete naučiti

Što ćete naučiti? 

kontinuirano mjeriti glavne pokazatelje vlastitog poslovanja

organizirati, pripremiti te voditi izuzetno produktivne sastanke

tražiti od zaposlenika pravovremene informacije

➞preuzeti odgovornost za svoje poslovanje

➞konkretno, kvalitetno te otvoreno komunicirati s kolektivom

➞jednostavan način funkcioniranja

➞delegirati zadatke koje mogu uspješno obavljati drugi zaposlenici te svakodnevno pratiti njihovo izvršavanje

➞minimizirati stihijski način rada

➞uvesti strukturiranost poslovanja

➞uvesti disciplinu u poslovanje

➞uvesti transparentnost poslovanja

➞stvoriti zajednički MINDSET tima.

BOOM uči poslodavce da u poslovanju trebaju razvijati i njegovati dvosmjernu komunikaciju, uvažavati mišljenja i ideje djelatnika na temelju kojih se generiraju nove, dobre poslovne ideje, stalno pratiti brojke te uvesti sustav bonusa.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image